Home Onze diensten Over ons Contact
Financiele administratie
Salaris administratie
Belastingzaken
Starters

Starters

-Inschrijven bij KVK
Zodra iemand besloten heeft voor zichzelf te gaan beginnen. Start het traject van inschrijving bij de KVK en aanmelding belastingdienst.

-Administratie opzetten
Zodra alles bij de KVK en belastingdienst rond is moet er gedacht worden aan de financiële administratie. Samen met u bespreken we de aard van uw onderneming, uw doelstelling en de wensen voor de administratie. Naar aanleiding van dat gesprek kunnen wij een goed beeld krijgen van uw bedrijf en de administratie hiervan inrichten

- Ondernemersplan aanscherpen
In sommige gevallen zal er gevraagd worden naar een ondernemingsplan wij kunnen u hierbij helpen of een eventueel bestaand plan met u doornemen en aanscherpen.

-BTW aangiftes
Zodra er activiteiten in de onderneming zijn zullen er facturen verstuurd worden en ontvangen worden. Hierop wordt BTW in rekening gebracht, deze BTW zal middels de aangifte omzetbelasting ingediend moeten worden. Wij kunnen bij deze aangiftes meteen voor u controleren of u recht heeft op kortingsregelingen.

-Inkomstenbelasting
Veel mensen zijn verplicht om aangifte te doen voor de inkomstenbelasting. Dit houd in dat u al u inkomsten die u in een jaar ontvangen heeft moet aangeven bij de belastingdienst. Eventuele aftrekposten zoals: hypotheekrente, ziektekosten en studiekosten kunnen afgetrokken worden. Natuurlijk komt er meer bij kijken voor meer informatie kunt u altijd contact opnemen.

-Uitleg over startersaftrek, zelfstandigenaftrek en ondernemersregeling
Veel mensen weten dat er kortingsregelingen zijn voor zelfstandige dit zijn onder andere
- startersaftrek
- Zelfstandigenaftrek
-Ondernemersregeling
Wij kunnen u hier alles over vertellen